home » photos » soap shoes » photo
Paul (JMC) hittin a Farfegnugen
Paul (JMC) hittin a Farfegnugen

Photographer: unknown
Previous Photo
Next Photo
You're looking at Soap Shoes Photos.
Viewing: 208 of 278
Login or sign up to comment
Username
Password
Comments

Jun 5, 2004 BPsoaps

Im not sure but i think this is a royale not a farfegnugen

Mar 15, 2006 alexei

uh, no, its a farf.

May 5, 2006 AnthoFlex

Da,m look at all that snow....its a farf but it kinda looks like a royale

May 5, 2006 AnthoFlex

btw, wtf does farfegnugen mean anywayz....they should call it a X-Royale or reverse royale or something...

May 25, 2006 onthegrindduude

he probably just jumpd off that snowhill on to it

May 25, 2006 onthegrindduude

where will he end and how??

Jun 17, 2006 AnthoFlex

oh wow......i just realized how much of a noob i was when i wrote that comment....lmao...wow that was dumb....

But i still wanna knwo what a Farfegnugen means

Jun 24, 2006 Curtinator

he is going this way

Jun 25, 2006 Louis

Farfegnugen was a word used by VW in an advertising campaign a while back. According to VW it means "The Pleasure of Driving"....although "gnugen" supposedly has sexual connotations in colloquial German, so it could be translated as "An orgasm brought about by the pleasure of driving"

Jun 25, 2006 Curtinator

LOL

Jun 25, 2006 AnthoFlex

The orgasmic pleasure of grinding....nice...lol....."Grinding" is used as a sexual reference...how ironic

Dec 24, 2006 rkrdw93

how is he grinding like that..seems impossible to me..

Dec 25, 2006 matrix8967

nah, it's possible, the fence twists don't come to high above the pole, so he can just soap it like a curb. and it really looks like a royale.

---Alex

Dec 25, 2006 SonicSoaper

Let's just hope that there was enough snow on there. If he jumped off and fell through, that would've sucked.

Jan 1, 2007 AnthoFlex

Not much tweak going on there is it?

Jan 2, 2007 Mart

...this is's plenty of tweak for a farf, just barely any knee action. You'd stack it if you tried to put the same amount of tweak on a farf as you would a royale

Jan 2, 2007 AnthoFlex

oo good to know

Jan 26, 2007 xsimix

Farfegnugen is actually written: Fahvergnuegen . and it means driving with pleasure. so it does have sexual context. Trust me on this, finally people get the actual fact 'cause my dad is the inventor of that word. he's the one who did the commercials and teasers for voltswaggen. also another thing was he invented it because it sounds like far-fucking-nuggen. or something of the sort... i know, weirdo, right? That's daddy.

Jan 26, 2007 RamenRadio

That helps, because I could never spell the whole thing. I kinda got tired of calling it the farf lol

Jan 26, 2007 RamenRadio

That is a sick "Fahvergnuegen". God, this pic reminds me of how I miss the snow =( It's like never going to snow here again lol

Jan 26, 2007 SonicSoaper

I'm still calling it a farf and no one's gonna sway be other wise. And about the snow, I can do without it. IT'S FRICKEN COLD AND I HAVE TO SHOVEL WHENEVER IT'S OUT THERE! Where's my global warming, hmm?

Jan 26, 2007 RamenRadio

I told global warming to go away lol. But I have to agree, it is a little different soaping in the cold.

Jan 27, 2007 SonicSoaper

Not so much that it's Soaping in the cold, it's Soaping with the wind ripping your flesh asunder.

Aug 24, 2007 greenfire8484

AnthoFlex
The orgasmic pleasure of grinding....nice...lol....."Grinding" is used as a sexual reference...how ironic
haha thats really weird...

Sep 11, 2007 AnthoFlex

???

Sep 11, 2007 vault

lol i was just making a song for soaping...

i c u winding grinding up on that rail o when u c me looking at u girl u already know ur a great soaper, soaper
u already know...

well its a work in progress feel free to add to it =)
-Devyn

Feb 15, 2008 teamheelz

wow this looks SOO fun! i would wanna grind then fall backwards into pile of snow :D